Als lid van First Steps First ontvang je maandelijks een rapportage met daarin de prestaties die het profiel heeft behaald in de voorafgaande maand. Deze gegevens vind je 24/7 terug in ChildCare Panel.

In de rapportage worden verschillende elementen weergegeven die een inzicht geven in de stand van zaken op het profiel.

Aantal bezoekers

Zo vind je terug hoeveel bezoekers er de afgelopen periode op de locatie profielen zijn geweest. Deze bezoekers komen via verschillende kanalen binnen. Zo zijn er ouders die via First Steps First gezocht hebben naar kinderopvang bij hen in de buurt en vervolgens geïnteresseerd zijn naar meer informatie over jouw kinderopvang.

Aantal contactmomenten

Ook vind je het aantal contactmomenten terug van een ouder die een actie heeft uitgevoerd op de profielpagina van First Steps First om zo direct met jouw locatie in contact te komen. Dit is een optelsom van het aantal kliks op “toon telefoonnummer”, het aantal kliks op de website van jullie eigen organisatie en het aantal ouders welke hebben aangegeven interesse te hebben om een rondleiding of direct opvang aan te vragen.

Aantal online aanvragen

Dit zijn het aantal rechtstreekse online aanvragen die via First Steps First zijn geplaatst. Dit zijn zowel aanvragen voor rondleidingen als plaatsingen. De betreffende gegevens van een aanvraag vind je terug in het ChildCare Panel onder “Aanvragen” en “Rondleidingen”.

Potentiële gerealiseerde maandomzet

Als laatste vind je in het rapport terug wat de potentiële gerealiseerde maandomzet was die behaald is via het profiel op First Steps First. Dit is een optelsom van het aantal aanvragen die geplaatst zijn.

De omzet is gebaseerd op het aantal aanvragen, het gekozen pakket en aantal dagen dat er opvang nodig is.

Let op: niet alle ouders geven van tevoren aan op welke dagen zij opvang nodig hebben. Wij tonen enkel de geschatte omzet op basis van de ingevoerde gegevens van de desbetreffende ouder.

De rapportage wordt maandelijks toegestuurd en zorgt ervoor dat je als organisatie weet hoe het profiel scoort. Uiteraard kunnen de gegevens ook worden teruggevonden in het ChildCare Panel en staat inzichtelijk wat de prestaties van de afgelopen maanden zijn geweest.

Heb je veel traffic maar wil je meer rendement? Bekijk je profielen dan eens kritisch of neem contact met ons op zodat we je kunnen voorzien van tips om met meer ouders in contact te komen.